REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LA PETITE MAISON
- Właścicielem sklepu jest Agencja face2face Sylwia Saramonowicz, zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 104103, z siedzibą przy ul. Arkuszowej 34/26, 01-934 Warszawa, NIP 525-139-75-52, Regon 015662660, adres strony internetowej www.lapetitemaison.pl, tel.: 503-017-808, zwana dalej „Sprzedawcą”.
- Sklep internetowy www.lapetitemaison.pl jest importerem, dystrybutorem oraz producentem oryginalnych i unikatowych artykułów dekoracji wnętrz. Oferta sklepu hurtowego www.lapetitemaison.pl przeznaczona jest dla firm związanych z branżą wyposażenia wnętrz (dekoratorów wnętrz, architektów, sklepów stacjonarnych i internetowych, hoteli, galerii, kwiaciarni, itp.).
- Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski i poza jej granicami, z zastrzeżeniem że warunki dostawy za granicę powinny być uzgadniane indywidualnie ze Sprzedawcą.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.lapetitemaison.pl oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
- Sklep realizuje sprzedaż hurtową wyłącznie na rzecz przedsiębiorców przy zachowaniu niżej określonych warunków.
- Sprzedaż hurtowa obejmuje zakup towarów o łącznej wartości jednego zamówienia nie niższej niż 500,00 zł netto.
- Formularz zamówienia powinien być kompletnie wypełniony zgodnie ze stanem faktycznym. Podanie adresu e-mail Klienta oraz numeru telefonu ułatwi rozwiązanie ewentualnych zastrzeżeń dotyczących zamówienia oraz usprawni kontakty Stron.
- Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przyjęcia do realizacji zamówienia, jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu są niepełne lub budzą uzasadnione wątpliwości.
- Wszystkie ceny oferowanych na stronie internetowej towarów są cenami netto (do cen netto zostanie doliczony podatek VAT) i są podawane w złotych polskich. Cena towarów nie obejmuje kosztów przesyłki, która wynosi 21 zł + VAT. W przypadku potwierdzenia zamówienia o wartości towarów przewyższających cenę 1.000,00 złotych netto nie dolicza się kosztów dostawy przesyłki, która na terenie Polski jest gratis. Ceny za przesyłkę obowiązują wyłącznie na terenie Polski. W przypadku chęci zamówienia towaru i wysłania przesyłki poza granice Polski prosimy o indywidualny kontakt ze Sklepem (biuro@lapetitemaison.com.pl)
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, zdjęć i opisów towarów na stronie internetowej sklepu. W przypadku zmiany ceny towaru wiążącą dla Stron jest cena uwidoczniona przy towarze w dniu złożenia zamówienia.
- Klienci hurtowi mogą po uprzednim uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym ze Sprzedawcą, obejrzeć towary w siedzibie firmy w Warszawie, przy ul. Arkuszowej 34/26.
- Zamówienia na dany towar są realizowane według kolejności wpływu zamówień aż do wyczerpania zapasów towaru.
- Na życzenie Klientów możliwe jest wykonanie i produkcja oferowanych towarów wg. indywidualnego, zaprojektowanego przez Sprzedawcę lub Klienta projektu graficznego. Tego rodzaju zamówienia będą realizowane po uprzednim, odrębnym uzgodnieniu ze Sprzedawcą ich warunków.
- Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z nadanym mu numerem zamówienia oraz wskazaniem łącznej wysokości należności oraz numeru rachunku bankowego, na który należność powinna być przelana. UWAGA: w tytule przelewu należy wpisać firmę, NIP i adres Kupującego oraz numer zamówienia wskazany w potwierdzeniu jego przyjęcia.
- Jeżeli w terminie 7 dniu od daty przekazania potwierdzenia zamówienia wskazana kwota nie wpłynie na rachunek Sprzedawcy to uznaje się, że Klient zrezygnował z zawarcia umowy Kupna-Sprzedaży, a zamówienie automatycznie – bez powiadomienia – zostaje anulowane.
- Realizacja zamówień następuje w ciągu 14 dni roboczych po zaksięgowaniu przez bank wpływu zapłaty za towar na rachunek bankowy Sprzedawcy - w dni robocze od poniedziałku do piątku. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem wybranej przez Sprzedawcę firmy kurierskiej.
- Kupujący może dokonać odbioru zamówionego towaru osobiście lub za pośrednictwem własnego kuriera, po uprzednim ustaleniu terminu ze Sprzedawcą.
- Firma kurierska zobowiązana jest do dwukrotnej próby dostarczenia przesyłki na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu, przy czym zastrzega się, że w przypadku problemów z dostawą, w tym braku możliwości dostarczenia przesyłki z przyczyn zależnych od Kupującego (zamknięty lokal, niewłaściwy adres wskazany w zamówieniu) w celu uzyskania pełnej informacji o statusie przesyłki oraz dokonania uzgodnień związanych z jej ponowną dostawą po raz trzeci, należy skontaktować się z firmą kurierską DPD tel.: (22) 577-55-55.
- W przypadku zmiany firmy kurierskiej Sprzedawca zawiadamia o tym Kupującego w potwierdzeniu zamówienia lub bezzwłocznie pocztą elektroniczną oraz telefonicznie, jeżeli Kupujący podał swój numer telefonu.
- W przypadku nieotrzymania przesyłki po upływie 15 dni roboczych od dnia wpłaty należności za zamówiony towar, Kupujący powinien powiadomić o tym Sprzedawcę pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zamówienia do realizacji w przypadku, gdy:
a) dane wskazane w zamówieniu budzą wątpliwości,
b) zrealizowanie zamówienia jest niemożliwe z powodu wyczerpana zapasów towaru lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest nieaktualna z powodu działań osób trzecich nie związanych ze Sprzedawcą, w takim przypadku wpłacona przez Kupującego należność za towar zostanie zwrócona na rachunek bankowy z którego dokonano jej przelewu, w terminie 7 dni roboczych,
c) sprzedaż towaru dokumentowana jest fakturą VAT Sprzedawcy dołączoną do każdej przesyłki. - Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu zrealizowanego przez firmę kurierską zaangażowaną przez Sprzedawcę będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Kupującego i Kuriera.
- W chwili odbioru Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, Kupujący po sporządzeniu protokołu, ma prawo złożyć reklamację Sprzedawcy, nie później jednak niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania wadliwej przesyłki. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy pocztą elektroniczną na poniższy adres mailowy: sklep@lapetitemaison.com.pl. Po otrzymaniu reklamowanego towaru wraz z opakowaniem i oryginalną fakturą potwierdzającą jego zakup, Sprzedawca obowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji i ustosunkowania się do niej w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
- Koszty dostawy reklamowanego towaru pokrywa Kupujący.
- Różnice wyglądu towaru, wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte, powstałe z winy producenta w nieużywanym towarze.
-
Reklamacji nie podlegają:
a) naturalne zużywanie się towaru,
b) towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji. -
W przypadku, gdy towar ma wady ukryte lub jest niezgodny z ofertą, Kupujący może żądać:
a) w pierwszej kolejności naprawy,
b) jeśli naprawa towaru jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów – wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy,
c) w przypadku nie uznania reklamacji towar odsyłany jest kupującemu na jego koszt lub po zawiadomieniu przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną może być przez Kupującego odebrany w sklepie. - Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przekazanie danych niezbędnych Kurierowi i na przechowywanie i przetwarzanie tych danych do celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedawcy. Kupującemu przysługuje prawo - po zalogowaniu się na stronie www.lapetitemaison.pl - do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania jak i do ich usunięcia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oraz kosztów przesyłki znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedawca zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
- Zmiany Regulaminu dokonywane przez Sprzedawcę podlegają ogłoszeniu na stronie internetowej Sklepu. Zmiany Regulaminu nie wpływają negatywnie na prawa i obowiązku Kupującego w zakresie zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu.
Witamy na stronie naszego sklepu internetowego!
Przyjęcie i realizacja zamówień
Reklamacje
Postanowienia końcowe.
Sklep La Petite Maison
