Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /system/database/mysql.php on line 6
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /system/database/mysql.php:6) in /system/library/session.php on line 11Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /system/database/mysql.php:6) in /system/library/session.php on line 11Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /system/database/mysql.php:6) in /index.php on line 175Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /system/database/mysql.php:6) in /system/library/currency.php on line 45 Reklamacje

La Petite Maison

REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Kupującego i Kuriera.
  2. W chwili odbioru Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia, Kupujący po sporządzeniu protokołu, ma prawo złożyć reklamację Sprzedawcy, nie później jednak niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania wadliwej przesyłki. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy pocztą elektroniczną na adres mailowy Sklepu Sprzedawcy.
  3. Po otrzymaniu reklamowanego towaru wraz z opakowaniem i fakturą potwierdzającą jego zakup, Sprzedawca obowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji i ustosunkowania się do niej w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
  4. Różnice wyglądu towaru, wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  5. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte, powstałe z winy producenta w nieużywanym towarze.
  6. Reklamacji nie podlegają:
    a) naturalne zużywanie się towaru,
    b) towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
  7. W przypadku, gdy towar ma wady ukryte lub jest niezgodny z ofertą, Kupujący może żądać:
    a) w pierwszej kolejności naprawy,
    b) jeśli naprawa towaru jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów - wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy.

Sklep La Petite Maison © 2019